Tomt, men något att se fram emot.

Älsklingen har jobbat kväll denna vecka och det känns bra konstigt när barnen somnat på kvällen.
Tomt. Och speciellt när man ska gå och lägga sig och Marcus inte ligger och tittar på en extramt flimrande film när jag försöker somna. ;)
Känns som man inte hinner ses när han jobbar såhär.

Men som tur är har vi lite att se fram emot. Att få fira My som blev 18 i tisdags. :D
Ska bli första gången sen Celinn föddes vi gör nåt utan barn. Ja, förutom när vi va på bio några timmar.
Ser fram emot det som bara den!!!! :D
Sen blir det troligtvis en kryssning också under påsken men med barnen då. Och jag vet någon som heter Filip som älskar att åka båt. :D

Var idag och storhandlade med barnen medans Marcus försökte vila ut innan jobbet. Hur bra nu det gick med 2 vakna barn, haha.
Men handlingen gick bra även fast Filip varit väldigt ojämn i humöret senaste veckan (eller månaden kanske). Och det även fast det blev in och ut ur bilen några gånger.

Blev 2 par örhängen till mig och 3 små söta tuppar till Filip (han ville önska sig dom av tomten när han såg dom)som nu står i köksfönstret även fast det är ett tag kvar till påsken.

Imorn blir det billig fylla på väg till jobbet. Bilbyte för mig och Marcus då barnstolarna sitter i Suzukin. Och jag tål inte fjädringen på volvon. Kom till jobbet en gång, medans jag stod där framför skåpet började jag fundera på vad som var fel. Världen gungade och jag mådde smått illa. Men tillslut kom jag fram till att det är ju för att volvon gungar som en liten eka på det stora havet. haha.

Men det ska bli skönt att jobba lite och direkt efter blir det till att åka och fira Malin. :)


En del av dagens inköp.



Det gäller att ha ögon i nacken här hemma. Även när hon sitter fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0