Hysteriskt!

Filip gillar fortfarande inte riktigt detta med att gå till dagis efter juluppehållet.
Vi trodde att det började vända förra veckan.
Men imorse blev han helt hysterisk när det var dags för påklädning.
Dom säger ju att han har så kul där sen när han har lugnat ner sig när jag gått.
Men jag känner mig bra taskig när jag lämnar honom sådär.

Jag tycker vi har provat allting. Nu börjar fantasin tryta.
Det är iaf dags för 3 års kontrollen på BVC, får se om hon har någon lösning. För såhär kan det inte fortsätta.
Någon som läser som har några tips?

Idag efter dagis gick vi iaf hem för att äta mellis.
Jag plockade fram massa kläder till Celinn i storlek 80 som vi har fått så nu är det proppat i hennes lådor.
Saknas bara lite strumpor och strumpbyxor. :)

Eftersom Marcus volvo stått hos mina föräldrar sedan i lördags så var det dags att hämta den.
För att göra det hela roligare för Filip så tog vi bussen till station och sen kom Marcus och hämtade oss vid centrum. Att något så enkelt kan vara så roligt. :)

Blev en snabbmiddag, gratinerad falukorv, pasta och sallad. Men det är ju en av Filips favoriter. Ingen idé att lägga pengar på oxfilé inte.



Ibland så är faktiskt barnen sams också. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin bild:)



Alla barn gillar inte avsked, våran Dennis var ju så.. Grät dom åren han gick på dagis och första året på sexårs vid lämning! Jag kom inte på nån lösning, men ringde ofta efter 30 minuter för att lugna mitt eget hjärta att han faktiskt inte grät längre! Jag har gråtit många ggr på väg till jobbet, just för att man inte vill nåt hellre än att ta med sig honom hem.

Så jag är sååå tråkig och har inga förslag på lösningar, kanske har med mognad att göra..och då blir det ju bättre med åren:)

2010-03-23 @ 06:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0