Så kan det se ut....iaf i 1 minut. :)

Hade lite svårt att hitta Celinn i sängen igår morse.
Men tillslut dök hon upp. :)
Undrar varför man själv inte är sådär sockersöt när man vaknar. haha




Mornarna här hemma är inte alltid dom tystaste.
Såhär kommunicerar en nästan 3 åring med sin lillasyster.




Filips tur....


och Celinns tur.


Den dagen blev bara värre och värre. Filip gallskrek utanför dagis. Jag fick bokstavligen DRA in honom då jag hade Celinn på ena armen. Och när jag har gått så har han såååå roligt. Men usch vad det gör ont att lämna honom när han gråter så.

Hemma fortsatte han med att bråka om precis allting. Undrade om allt riktigt stog rätt till. Han har aldrig hållt på så som han gjorde igår. Jag som var så trött orkade inte riktigt vara pedagogisk och lugn hela eftermiddagen.
Och han grät när Marcus kom hem!!!! Alla övergångar verkar vara riktigt jobbiga just nu för honom.
Men idag var han helt ombytt.
Var super gullig mot Celinn, dom lekte så fint tillsammans och han var glad att jag hade fixat i hans rum så han fick det lättare att komma åt sina leksaker.

Och idag hann jag fixa lite i vardagsrummet. Behöver byta gardiner och kuddar i soffan osv. men det får duga så länge. Känns skönt att det kan se ut så en liiiten liten stund ibland innan leksakerna invaderar. ;)

"Nya" bordet. :)





Fönstret med finaste tavlan i världen. :)


Alla hjärtans dag tavlan Filip gjorde hos Faster A. :)


Vardagsrummet utan alla leksaker.



Mera vardagsrum. :)


Kram och sovgott!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint ni har det, vi får komma o fika nån dag !! Kram

2010-02-04 @ 07:46:54
Postat av: Jenny

Men se där.. vårat bord ser ut att passa perfekt ju! KUL!

2010-03-19 @ 21:45:37
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo, känns bra att det bryter av lite mot det ljusa. Fast måste hitta panelgardiner som är turkosa!!!! Säg gärna till om du vet om det finns någonstans. :)

2010-03-19 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0