Semester?

I fredags jobbade Marcus sista dan och jag trodde att nu skulle det bli semester. Men näpp.
Vi har lagt klinker på balkongen istället. För att vara första gången vi gör det så är jag rätt nöjd.
Visserligen har vi inte fogat men dom ligger där dom ska iaf. :)
OM det inte kommer en syndaflod inatt, håller tummarna för att regnet rundar vårt hus!!

Inte fick vi det vi behövde från K-rauta heller. ARGH! Både jag och Marcus har varit där varsin gång idag.
Kakelskäraren som killen på K-rauta tyckte att vi skulle ha, var inte bara ordentligt trasig när vi öppnade förpackningen men när jag åkte tillbaka med den fick jag veta att den inte skulle orka dela dom skivorna vi köpt.
Sen hade han även missat en del andra grejer.

Men som sagt, dom ligger där dom ska nu iaf.

Filip blev glad iaf. När han åkte med Marcus till affären kom dom hem med en ruschkana!
Så nu ska man titta på hela tiden när han åker. Men vad gör man inte. :)

Men nu behövs ett långt varmt bad innan det är dags för sängen. Jag är helt slut!

Semester nu?

Kram

FÖRE:


Nästan färdigt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0