Äntligen helg!

Åh, vad jag har längtat!
Även fast jag är "ledig", eller ja, hemma på dagarna iaf så får jag den där härliga helg känslan.

Igår när jag och Filip tog en promenad kom en kvinna med 4 hundar. Och vilken speciell promenad det blev för Filip.
Hon frågade om han ville klappa. Hon berättade vad hundarna hette och lite om dom. Visade honom att dom kunde hämta bollar och olika komandon. Han blev lite ledsen då en av hundarna hoppade till lite när den skulle hälsa så hon kämpade verkligen för att han skulle bli glad igen.

Blev så glad för att hon ger av sin tid för  barnens skull, även om det är träning för hundarna också.
Kom 2 barn på cykel som ropade glatt på hundarna och kunde deras namn.
Hon visste vad barnen hette och dom klappade också.

Sedan fortsatte vi våran promenad och Filip såg ett "tomtehus" som han säger.
Alla röda hus som ligger nära en skog är visst det. :)
En av favorit sångerna är just "I ett hus vid skogen slut" eller "tomten och haren" kanske den heter.

TOMTE HUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0