Jobb helg!



VÅRT LILLA BUSFRÖ!

Måste säga att det känns på nåt sätt lättare att jobba nu än förut. Kanske för att jag inte jobbar så överdrivet många dar i veckan. Och för att det är skönt att göra nånting annat än o va me den lille prinsen hela dagarna. Även fast han såklart är så himla underbar.

Roligare och roligare för varje dag som går. Han har så mycket för sig att man undrar vad som igentligen sker i huvudet på honom. Som han lyser upp när man skrattar och han tror att det är åt honom och han drar på som bara den för att spexa ännu mer. hehe. Sötis!

Idag va jag och Filip till öppnis. Kändes lite kosntigt utan någon från föräldragruppen. Men det va såklart andra barn där. Men vi har ju hängt ihop så mycket så lite konstigt är det allt.
Va ensamma där en stund innan det började ramla in lite fler barn. =)

Imorrn är det jobb, 11-19. Se om man känner av i höften och nedre ryggen. Men som sagt lite skönt ändå att göra nåt annat.

Konstaterade idag att det är dags att förnya garderoben. Samtidigt känns det  lite dumt med tanke på att magen bara blir större och större. Så kanske skulle va smartare att vänta tills den lille tittat ut. =)
Men lite kläder måste jag ha iaf. Det jag har börjar bli lite slitet tycker jag.
Marcus måste också förnya garderoben. Han skiter iofs fullständigt i kläder men det gör inte jag. Han skulle klara sig med 2 par byxor, lite tröjor osv. Så där ska vi slösa lite pengar. =)

Filip behöver vinterkläder. Börjar ju bli kallt ute. Brrrr! Tur att vi har vår fina lilla "eldstad". Måste fixa till vardagsrummet bara. Eftersom det blir julfirande hemma i år så MÅSTE det va klart tills dess.
Fast iofs är jag glad bara vi får bo hemma i år. INGA fuktskador nu!

Hör att sängen ropar nu. Är ju som sagt väldigt kvällstrött nu för tiden.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0