Första jobb helgen avklarad!

Så, har jobbat min första vecka nu efter mammaledigheten. Känns fortfarande bra förutom värken i axlarna. Märkte att det finns några "gamlingar" kvar på willys så det va jätte roligt.
Har kännts super konstigt att inte va me Filip, samtidigt jätte skönt att kunna sitta ner på rasten i lugn och ro o snacka eller läsa tidningen utan någon som drar i en.

Blir ju så himla glad när jag kommer hem oxå. Som idag då kommer Filip springade och ger en super stooor kram. Gullungen! Tur att jag inte jobbar 5 dar i veckan 7-5. Kan inte va utan honom sååå mycket. Känns alldeles lagom att börja såhär. =)

Helgen har alltså varit lugn annars. Marcus har fått va me Filip hela helgen och jag märker på Filip att han har haft hur kul som helst. Min fin fina familj!'

På onsdag är det dags att titta på nästa lilla familjemedlem. Har ju varit lite orolig att det inte står riktigt rätt till, men det säger Marcus att jag va me Filip me. Tyckte jag kände nåt på jobbet idag, men jag är osäker. Har även för mej att magen va större, men det kanske är för att man kommer ihåg den enorma magen i slutet av graviditeten.
Längtar jätte mycket till onsdag för att få veta hur det står till.

Imorrn är jag ledig så då blir det öppnis. Träffa Monica, Wilma och Linda skulle dit me Melwin oxå. Se om det har kommit dit några nya oxå, spännande.
Blir nog även storhandling imorrn. Inte helt tomt i skåpen men har inget som passar ihop så kan ju inte göra nån vettig mat.

Nu blir det duschen och sen film i sängen. Marcus fick äntligen lite mer fart på nätet så ikväll blir det sex and the city filmen. =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0