Sååå trött!

Helgen innehöll inte mycket mer än jobb, jobb och jobb.
På lördan åkte jag iofs direkt hem till Marcus syrra Agnetha eftersom Max fyllde år. Filip sprang runt där alldeles lycklig.
Deras nya badrum va såååå fint!
Vi blev inte så långvariga där för både Filip och jag va jätte trötta. =)

I måndags gick jag och Filip till öppnis. Det har varit ganska dött där senaste tiden men Linda kom med Melvin. Kul att ha nån att snacka me där. =)

Idag skulle inte Filip till dagis förrän 9.30. Jätte skönt. Började jobbet 11, har sagt att jag ska jobba så länge jag kan denna graviditet, men fick ge upp idag. Hade så ont på högra sidan av magen. Försökte varva ner med rast och sen göra lite annat än att va i kassan. Men det hjälpte inte. Vet inte vad det var men ca 45 minuter efter att jag kommit hem och tagit det lungt började det ge med sig.

Jobbar imorrn igen, får se hur det går då. Ska nog ta det lite lugnare. (Lättare sagt än gjort). Hoppas dom inte fick alltför mycket att göra. Får så dåligt samvete. Är ju så att jag går till jobbet tom med feber. Har bara sjukskrivit mej en gång sen jag började där.
Måste iaf tänka på den lill* där inne just nu.

Filip har börjat prata jätte mycket. Munnen går i ett och det kommer nya ord varje vecka. Jätte kul att följa. Han har så roliga saker för sig här hemma också. Han är riktigt pedantisk, undrar vart det kommer ifrån?
Fast nu är det inte så fint. Orkar helt enkelt inte. Speciellt inte hans grejer, dom dras ju fram efter 5 minuter igen. Hehe.

Filip hjälper numera gärna till att dammsuga. Förut va han så rädd så han gallskrek när han såg dammsugaren.


Längtar till helgen. På lördag blir det nog Bögsgård (ja, jag vet) i Sollentuna. Förhoppningsvis ska Filips kompis Victor me också me Linda och Peter. Det va länge sen nu, blir ju så nu när alla börjat jobba.
På söndag blir det middag hos päronen då pappa fyller 61. Vet inte alls vad vi ska hitta på till honom.
Syrran kommer med sin familj också. Träffade dom senast på landet i somras så det va ett tag sen man såg dom me.
Just nu har dom 2 barn placerade hos sig. Den ena har vi träffat den andra är en liten kille på 3 år. Får Filip nån att leka med på söndag.

Träffade svärmor idag då hon kom o handlade. Fick veta att dom fått avliva sin hund Ludde. Jätte tråkigt. Det lär kännas tomt ett bra tag.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 21.00 så jag kan ta o titta på Desperate housewifes. =)
Sen blir det garanterat till att krypa ner i sängen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0