Han bara förstör!!! :)

Idag va Marcus hemma med Filip då jag kände att jag inte kunde va borta från jobbet en dag till. Och Marcus kände sig lite sjuk sådär som killar gör. Dvs halvt dödssjuk! :)
Filip verkar må bättre iaf. Bara bajsat en gång och det va mer normalt. Trött på bajs snack nu kan jag säga. haha.

Men självklart kommer ett paket med posten som jag beställt till fars dag till Marcus. Han trodde att det va nåt till Filip och öppnade. Får ett sms på jobbet där han tackar för tröjan. haha.
Så nu får han inget på farsdag. Får han skylla sig själv. Nä, men nåt ska väl jag och Filip hitta på. Frågan är bara vad.
Tänker ju inte skriva nåt här eftersom Marcus är inne och kollar ibland. ;)

Själv är jag helt slut. Värker överallt efter jobbet idag. Mest i benen då jag inte riktigt klarar av att sitta ner för då är det någon liten buse som spelar fotboll med min blåsa.

Nu väntar jag på att desperate housewifes ska börja. Min heliga stund denna dag.
Kom ju hem direkt från jobbet och lagade middag. Lekte en stund me Filip och har sen suttit framför en webbaserad utbildning för jobbet. Men känner att nu orkar jag inte mer.
Fixade med både tillfällig föräldrapenning och vanlig fp och jag blir galen. Det är ju så rörigt.
Får se om jag får hem nåt papper där dom undrar vad sjutton jag håller på med. Eller om det kommer några pengar därifrån. Spännande. Behövs inga trisslotter här inte.

Kramar                                          Filips lilla myshörna i hans rum. Han älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0