Välkommen till min nya blogg!


Måste ju börja nya bloggen med vår lille linslus!




Va så trött på den gamla sidan, den va inge snygg alls och det va så krångligt att hålla på med den.
Så provar blogg.se nu istället.
Ska försöka uppdatera lite oftare också. Men tiden räcker ju inte alltid till!!

Filip blev jätte ledsen idag när jag lämnade honom på dagis. Han verkar ha förstått att när man går dit så försvinner mamma jätte länge ju. Hoppas att han snart förstår att jag eller Marcus alltid kommer tillbaka också.
Vet ju att han bara är ledsen nån minut och sen springer runt där som vanligt. Och det är ju ett sunt tecken att han faktiskt blir ledsen när mamma försvinner sådär. Men inte är det mycket roligare för det.
Jag blir iaf så himla glad när man går dit och hämtar honom igen. Och då har han inte alls nåt bråttom med att gå hem utan då vill han va kvar och leka. Sötnosen!

Igår gick jag och Filip till Centrum efter dagis. Fick Marcus vila lite ifred efter jobbet också. Skulle köpa strumpor, tröjor och en ryggsäck till Filip. En vanlig liten ryggsäck som man kan ta me till dagis och hem igen. Inget avancerat. Gick in på BR där dom hade massor av ryggsäckar till tjejer med Bratz och Barbie osv. Men till killar fanns det en liten ryggsäck kvar med Cars på som kostade närmare 200kr. Känns lite överdrivet, han ska ju inte ut och vandra i berg direkt.
Såg iofs att dom på Rusta har barnryggsäckar för 10kr. Men dom såg inge roliga ut och efter egen erfarenhet så ligger inte Rusta på min 10-i-topp lista på affärer.
Babyland har nåt mitt emellan för 99kr. Men det är ju en bit att åka bara för det.
Får helt enkelt leta vidare.

Nu måste jag fortsätta med strykningen här hemma så att det blir klart någon gång. *duktig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0