Längtar till fredag!

På fredag är det äntligen dags för kräftor!!! Blir en lugn kväll hos päronen. Känner inte riktigt för att gå på kräftskiva där det är världens röj. Mest för att man vill ju själv dricka lite gott och bli sådär lagom glad som man brukar bli då. =)
Sen ska ju såklart Filip med. Ska bli kul att se vad han tycker om kräftorna.
Förra året va han ju för liten för att äta annat än mjölkersättning eller ammas. Men lite sugen va han på ölen. Men den får han nog vänta några fler år på än kräftorna. =) Söt va han iaf.



Idag gick det lite bättre att lämna Filip på dagis. Bara han fick va hos Gun så gick det bra. Och super glad va han när jag kom för att hämta honom. Gick och tog sin jacka ganska snabbt. Va jätte kul att höra att han är så charmig, duktig och snäll. Nånting måste man ju ha gjort rätt då. Hehe. Duktig på att säga tack-tack också. Vår lille gentleman. =)
Hemma va han efter mellis ganska trött så han fick vila lite i sängen. Hann jag också ta det lite lugnt. Man är ju så trött. Och efter att ha dammsugit, städat köket och sovrummet och plockat här hemma så kändes det i ryggen.
Förra graviditeten hann man ju iaf gå några fler månader innan man fick ont. Behöver nog gå ut och gå lite mer. =)

Efter middan åkte jag och Filip hem till Linda, Peter och Victor. Jätte kul för det va hela 3 veckor sen vi träffades. Marcus va kvar hemma för han va så himla trött och irriterad efter jobbet. Så han kände sig inte riktigt på topp. Men Filip och Victor hade kul. Tog ett tag innan Filip sprang runt helt själv. Först fick jag gå och hålla honom i handen men efter fikat gick det bra. Dom är sååå söta tillsammans, dom små polarna. Måste träffas oftare. Men dagarna försvinner ju bara.

Imorrn har vi inget planerat. Filip ska till dagis såklart. jag ska nog passa på att åka o handla lite då. Hemma finns det inte så mycket att fixa med nu längre. Jätte skönt. =)
Så nu ska jag trött som jag är titta lite på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0